Deur Chantelle Smith
Stel jou voor jy is ‘n drawwer wat op die punt staan om ‘n wedloop aan te pak, maar jy het heeltemal vergeet om jou hardlooptekkies aan te trek. Hoe gaan jy vinnig beweeg? Hoe gaan jy meeding teen ander wat alles reg het? Dieselfde geld vir besighede in 2025. Sonder ‘n webtuiste is jy nie net agter nie, jy is buite die wedstryd. In die digitale era is dit ondenkbaar om nie aanlyn teenwoordig te wees nie – dit is nie net ‘n keuse nie, maar ‘n noodsaaklikheid. ‘n Webtuiste is die basis van jou aanlyn teenwoordigheid en die kern van jou digitale voetspoor.
In die huidige digitale era is daar min dinge wat meer belangrik is vir die sukses van ‘n maatskappy as ‘n betroubare en goed ontwerpte webwerf. Dit is nie net ‘n manier om jou produk of diens aan te bied nie, maar dit is die eerste indruk wat ‘n potensiële kliënt van jou maatskappy sal kry. ‘n Webwerf is nie net ‘n luuksheid nie, dit is ‘n noodsaaklikheid.
Digitale geraas is ’n werklikheid, maar jy moet erens begin as jy wil uitstaan
Die wêreld het deursigtelik geword, en die internet het ‘n integrale deel van ons daaglikse lewens geword. In Suid-Afrika is daar tans ongeveer 38 miljoen internetgebruikers, wat beteken dat ongeveer 63% van die bevolking aanlyn is (Statista, 2023). As ‘n maatskappy nie aanlyn teenwoordig is nie, mis dit nie net ‘n groot deel van sy potensiële kliënte nie, maar dit verdoesel ook die geleenthede vir die maatskappy om sy markaandeel uit te brei.
By The Shared Services Company sien ons dikwels dat kliënte oorweldig is deur die “digitale geraas” wat in die aanlyn wêreld heers. Hierdie geraas bestaan uit die konstante vloed van inligting, advertensies, en kompetisie wat aanlyn besighede oorweldig. Die digitale ruimte is deesdae vol geluide: van pop-up advertensies tot e-posbemarking, almal probeer om aandag te trek. Dit kan nogal intimiderend wees, en dit is heeltemal verstaanbaar dat baie maatskappye in hierdie oorweldigende omgewing voel asof hulle nie kan byhou nie.
Ons antwoord is egter altyd dieselfde: “Ja, die digitale geraas is ‘n realiteit, maar as jy nie deelneem nie, kan jy ook nie uitstaan nie.” Die digitale geraas mag dalk “scary” wees, maar as jy nie jou stem in hierdie besige ruimte laat hoor nie, sal jy eenvoudig oor die hoof gesien word. Net soos wat ‘n besigheid nie kan floreer sonder om fisies sigbaar te wees nie, geld dieselfde vir die digitale ruimte – jy moet in die gesprek deelneem om nie irrelevant te raak nie.
Steve Jobs, die stigter van Apple, het gesê: “Die enigste manier om groot werk te doen, is om lief te wees vir wat jy doen.” Maar die wêreld waarin ons leef, vereis meer as net passie; jy moet aanlyn wees om jou werk aan die regte mense te toon. ‘n Webwerf is die platform waarop ‘n maatskappy sy passie en produkte kan deel met die wêreld.
Suid-Afrika se groeiende digitale landskap
In Suid-Afrika se vinnig groeiende digitale landskap is ‘n webwerf nie net ‘n manier om met kliënte te kommunikeer nie, dit is ‘n belangrike instrument vir bemarking. Deur ‘n webwerf te hê, kan jy jou besigheid 24/7 bevorder. Volgens ‘n studie deur die Suid-Afrikaanse Tegnologie-instituut (2022), het 75% van Suid-Afrikaanse verbruikers erken dat hulle eers die maatskappy se webwerf besoek voordat hulle ‘n koopbesluit neem. Hierdie statistiek beklemtoon die belangrikheid daarvan om ‘n aanlyn teenwoordigheid te hê, wat vertroue skep en jou maatskappy se geloofwaardigheid bevorder.
Die direkteur van die Amazon Web Services, Andy Jassy, het gesê: “Die internet is die grootste mark wat die wêreld nog ooit gesien het.” In Suid-Afrika het digitale bemarking ook ‘n groot invloed op die groei van die plaaslike ekonomie. Volgens ‘n verslag van die Bank van Suid-Afrika, het besighede wat ‘n webwerf en aanlynbemarkingstrategie gebruik, ‘n 40% hoër kans om hul inkomste te verhoog in vergelyking met maatskappye wat nie aanlyn is nie.
Aangesien die meeste Suid-Afrikaners toegang tot die internet het, het die potensiaal om ‘n groter mark te bereik, radikaal verander. ‘n Webwerf bied die geleentheid om te bemark na ‘n internasionale gehoor, of dit nou ‘n klein plaaslike besigheid of ‘n groter maatskappy is. Besighede wat nie aanlyn is nie, is eenvoudig beperk tot ‘n kleiner mark, wat hul groei en uitbreidingsmoontlikhede verminder.
Indien jy nog nie ’n webtuiste besit nie, of hulp nodig het met die skryf, ontwerp en ontwikkeling daarvan, kontak ons gerus by chantelles@thessc.co.za. Ons bied bekostigbare, professionele en betroubare webtuistes vanaf slegs R2999.00 per webtuiste
Bronnelys:
Statista, 2023. Number of internet users in South Africa from 2017 to 2023. [online] Available at: https://www.statista.com/statistics/671312/south-africa-number-of-internet-users/ [Accessed 19 March 2025].
HubSpot, 2022. The Ultimate Guide to Social Media Marketing. [online] Available at: https://www.hubspot.com/social-media-marketing [Accessed 19 March 2025].
Backlinko, 2022. Google’s 2022 Search Ranking Factors. [online] Available at: https://www.backlinko.com/google-ranking-factors [Accessed 19 March 2025].
Search Engine Journal, 2023. Why SEO is Important for Your Business in 2023. [online] Available at: https://www.searchenginejournal.com/why-seo-is-important-for-your-business/ [Accessed 19 March 2025].
Bank of South Africa, 2022. The Economic Impact of Online Presence in South African Businesses. [online] Available at: https://www.bank.co.za/online-presence-impact [Accessed 19 March 2025].
Forbes, 2023. Why Every Business Needs a Digital Marketing Strategy. [online] Available at: https://www.forbes.com/sites/forbescommunicationscouncil/2023/02/01/why-every-business-needs-a-digital-marketing-strategy/ [Accessed 19 March 2025].